2012. július 16., hétfő

Díj:DD

Sziasztok:DD Egy eszméletlen jó dolog várt mikor felnéztem:DDD nagyon nagyon nagyon köszönöm Lexa,  tovább küldöm neked, de amúgy is tudod mi a véleményem rólad és az irományodról;)  köszönöm mindenkinek aki egy kicsit is úgy gondolja hogy megérdemlem, hálás vagyok! Egyébként szívesen olvasnék bolgokat, aki gondolja elküldheti(néha uncsi dolog ez a szünet..) köszi, puszi:Sziszi:* 





1.Tedd ki a díjat! - Megvolt :)


2.Köszönd meg annak,akitől kaptad! 
Ezer hála lexa♥ 

3. Írj 10 dolgot magadról! 
  • 6 éve mazsorettezem, előtte 6 évig társas táncoltam és 4 évet hip-hopoztam 
  • a hajam a fenekem közepéig ér, csoki barna és szög egyenes. :) (83cm)
  • soha életembe nem szerettem a szőke hajú, kék szemű pasikat, de Niall első látásra szerelem volt:3 
  • nagyon szeretek olvasni, neten blogokat és könyveket is egyaránta 
  • kedvenc kajám a mákos tészta *-* 
  • utálom a gombát és a kávét 
  • életem legrosszabb napján találkoztam egy fiúval és az lett életem legjobb napja:$ 
  • van egy kutyám, akit Schumacher-ről neveztünk el, de én csak Schummáternek hívom:D 
  • nem mindig szeretek a one directinról új hírekre szert tenni, vagy videókat nézni róluk, mert utána mindig rájövök, hogy nem ismerem őket és csak szívfájdítás. 
  • imádok énekelni, csak nem tudokxd így maradok a táncnál;) 



4. küld tovább! 




lexa ~ muszáj vissza küldenem :D

Biaa_1d ~ imádom ezt a történetet*_* 
Zsófi ~ mert megérdemled;D 











6 megjegyzés:

  1. Igen, tudom mi a véleményed! :D És jól esik, főleg annak fényében, hogy nekem néha totál az az érzésem, hogy /már bocsánat a csúny szóért de csak így tudom kifejezni :$ / szar amit írok és ilyenkor teljesen elmegy a kedvem az egésztől, de aztán kapok pár kedves szót tőletek, és ez újra feltölt. És nem kell megköszönnöd, mert szerintem megérdemled! Jó a sztorid! Ennyi! Aki meg mást mond azt megütöm :P Na jó nem, de na. A lényeg, hogy nekem tetszik, és várom a kövi részt! :D

    VálaszTörlés
  2. Lexa♥ de ne gondolj ilyet, tényleg jó a történeted, csak hidd el!:) Könnyebb lesz, ha pozitívan állsz hozzá, nem könnyű, úgy, hogy nem kapsz visszajelzést, de meg lehet próbálni;) türelem rózsát terem:DD:*

    VálaszTörlés
  3. Én türelmes vagyok, és pozitívan is állok hozzá, csak néha lelomboz a dolog. De mint mondtam az olyan olvasokért mint például Te megéri folytatni. Nem áll szándélomban feladni meg semmi, csak lehangoló a tudat, hogy nem tudom, hogy mit gondolnak róla. :) Ésss ígérem próbálom visszaszorítani a depis hangulatom, bár általában ilyenkor száll meg az ihlet és születnek a legjobb /szerintem/ részek. :) És sajnálom, hogy a legújabb felezetedhez nem írtam még komit, csak sajna nem értem a végére, mert nem igazán voltam itthon, de talán holnap el tudom olvasni az egszet. :D

    VálaszTörlés
  4. hát én is szívesen kommiznák már nálad, ha hoznád az új fejit:DD siess vele! köszi mindent:3

    VálaszTörlés
  5. Háát igyekszem ahogy tudok, de meló közbeszól néha...xd :D Viszont holnap van az utolsó napom, szóval holnaputánra várható mindkét sztorimhoz egy egy feji! :D

    VálaszTörlés